24.5.12

big pig

Tossa mun viime päivien tunnelma (Mahtavasti piirretty, tiedän).
 En oo nyt muutamaan päivään jaksanu tulla kirjottelee, on ollu ihan sikana kaikkee muuta tekemistä ja mietittävää. Mulla on varmaan dementia, ko en muista yhtään mitä oon viime päivinä tehnyt, paitsi eilen olin Lahjan kaa :----) Tänään oli taas koulu 10-14, saatiin hissan ja englannin kokeet takasin. Historiasta olisin oottanut ees vähän parempaa numeroa, mutta kelpas se 9. Enkun koe meni paaljon huonommin kun olin ajatellut, petyin siihen koelappusessa olevaan numeroon ihan hirveesti. Mutta ei tässä muuta, tänään ois tarkotus olla taas Lahjan kaa, katotaan mitä siitä loppujen lopuks sitten tulee.


 p.s. Mä en tiedä yhtään mitä tolle  donitsikuvalle tapahtu, toi keltanen vaan ilmesty tohon :---D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.