3.11.12

vähän kännykkäkuvia

Mua nukuttaa ihan hirveesti, mut päätinpähän kuitenkin tulla tänne jotain päivittelemään, vaikka joka tapauksessa musta oltais kuultu blogin puolella huomenna, kunnon kuvien kera... Viime päivinä oon ollu Oonan ja Lindan kaa, on ollu taas tosi mukavaa! Tänään Lahjan ois pitäny tulla meille yöks, mut kappas vaan - sitä ei päästetty.
Tänään minä ja Linda mentiin alkuillasta Oonalle, jossa väsättiin meille uudet bannerit. Ite oon tosi
tyytyväinen tohon, toi saa pysyä kyllä nyt ainakin hetken. Mitäs te pidätte uudesta bannerista?
Huomenna ois sitten heti 10 aamulla oltava valintatalon edessä, ollaan menossa Lindan kanssa kuvailemaan. Oispa huomenna sitten sumuu, et sais semmosseen kuvan mitä oon suunnitellu :-D Huomenna postaan sit kuvailun jälkeen :-)


001 ekassa kuvassa oona vasemmalla, mä keskellä ja linda oikeella ja alemmasta kuvasta meijät jo tunnistaakin? 002 Linda lähetti mulle äsken parit kuvat, jotka se oli ottanu iphonellaan - mä en oo jaksannu omaa kameraa (jonka nimesin muuten Järkäleeksi) raahata mukana. See u tomorrow!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.