21.1.13

you've heard what i've done, not what i've been through

keilaus1
keilaus2
subi
daimm
kukkia
lippuja
_MG_2000
_MG_2051


Heippa pitkästä aikaa! Mun viime viikot on pyöriny epäilemättä koulun ja harrastuksien ympärillä, eikä illalla myöhään oo ollut aikaa päivitellä, tai oon ollut niin väsynyt, et oon menny suoraa nukkumaan :-D Pakko syyttää myös uuden uutta dna:n nettiä, joka on pätkinyt mukavasti: Aamulla toimii erinomaisesti, mut päivällä ja illalla on aina mitä on, turhauttavaa. Eilen myös etsiskelin tapetteja mun huoneeseen ja taisin löytääkki ne! Etin semmossia, joita voin käyttää vielä muutaman vuoden päästä, ja jotka aiheuttavat heti "whoooah"-elämyksen :-D Pistän sit loppuun kuvaa! 

Noissa parissa viimesessä kuvassa näkyy mun "blondit" hiukset. Käytin vaan yhen vaalennuksen, joten noi nyt on mitä on. Must tuntuu et jos vaalennan kerranki, ni mun hiukset on pelkkää hamppuu. Joiduin just vaalennuksen jälkeen leikkaa joku parisen senttiä pois, kun oli ihan kuollutta hiusta noi latvat... Nyt mulla on jo juurikasvukin näissä hiuksissa, ja musta tuntuu et se kasvaa joka päivä ihan hirveesti :---D Mut ei siinä mitää, mulla on jo seuraava väri valmiina! 

mutta, hot or not?

iskän synttärit, kuvailua 044

8 kommenttia:

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.