18.7.12

hiustenvärjäystä ja geelikynsiä





 Itsepainoitteinen postaus? Kyllä. Tossa esittelin siis mun melkein jokapäiväistä päivänasua, johon sisältyi siis GT:stä ostettu raitapaita, jostain täältä(venäjältä) ostetut housut() ja Trendikengästä saadut balleriinat. Ja melkein unohdin, äidiltä seiskaluokalta päästyä saatu lahja, kaulakoru :-) Värjäsin myös hiukset tänään.. taisin pitää liian kauan kun odotetusta sulkaanruskeesta tulikin melkein mustat! Mut mä ainakin tykkään näistä :-----D Viimesessä kuvassa taas itsetehdyt geelikynnet, jotka ekaksi kerraksi onnistui mun mielestä hyvin. Harmi vain, etten voi sitten kouluaikoina noita pitää, muuten pianonsoitto ei oikein suju: :-D
 Viime päivistä ei mitään erityistä mainittavaa, paitsi että eilen kävin baletissa :--) Ei mulla muuta sitten ookkaan, viettäkää hyvä loppuviikko, katotaan postailenko enää tällä viikolla.

7 kommenttia:

  1. vikassa kuvassa ei näy mitään :OOOOO No mut hei kivat noi ostokset!

    VastaaPoista
  2. kiitos, ja mulla ainakin näkyy?:-)

    VastaaPoista
  3. anteeksi kauheasti kun kysyn, mutta oletko masentunut, kun värjäät hiuksiasi tummilla väreillä ? o; tarvitsetko apua tai jotain ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. anteeks ku puutun mut, mitä ihmettä? Onko se masennuksen merkki jos värjää hiuksia tummilla väreillä? Mun mielest Ninalle sopii ennemminki tumma ku joku valkonen blondi, aamen.

      Poista
    2. Anni, tää oli vaa läppä:D

      Poista
    3. jaahas :DDDDD repesin :PPP

      Poista

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.