14.7.12

tekstioksennusta(ko?)

 Heippa kaikki ihanuudet siellä ruudun toisella puolen! En oo postaillut nyt aikoihin, kun koneenihan on mennyt rikki jaon ollut muitakin kiireitä, anteeksi!

 Lähdin siis Riihimäeltä perjantaina 6.7(?) ja suunnattiin kummitädille yläkainuuseen. Kummitäti oli sitten hankkinut kanoja (joiden häkkiin tungin joka sekunti saadakseni hyvän kuvan edes yhdestä kanasta :-D) ja aivan suloisen koiranpennun :-) Koiranpennusta tuli sitten siellä mun vakiokaveri, se meni mun perässä kaikkialle ja toisin päin(:-D).
 Eilen minä, äiti ja veikka lähdettin ajelemaan Venäjälle isovanhempien luokse ja oltiin ennen kahtatoista perillä. Tänään lähdin pitkästä aikaa edes jonkunlaiselle kävelylle ja ois vielä tarkotus lähteä kauppoihinkin tänään.....
 Huomenna on mun synttärit ja mun pitäis kuudelta aamulla nousta ja lähteä mökille papan kanssa, kuulemma kastelemaan kukkia ja muutenkin auttamaan :-( Ite en oo asiasta innostunut, mut pappa sano et se väkisin raahaa mut autolle, jolla mennään sitten sinne mökille:-D

 Sain mun lahjan jo etukäteen parista syystä ja sain kun sainkin Rio Uv Nails-geelikynsikoneen, jolla aijon tehä todennäköisesti ylihuomenna kynnet.. Ja sain mun kummitädiltä suoristusraudan :-) Nyt ei sitten kuvia, mummin koneessa on niin vanha käyttöliittymä, etten osaa käyttää sitä.. Katotaan sitten myöhemmin, jos rupeen saamaan kontaktia tähän vanhukseen... Mutta ei mulla muuta, hyvää päivänjatkoo!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.