8.9.13

my gun is the best gun ever

fire eye millajaminä my gun is the best gun ever

 Milla tuli eilen meille yöks ja valvottiin aika myöhään. Nyt väsyttää ihan mukavasti ja kaiken lisäks hirvee stressi koulujuttujen takia.
 Oon ruvennut unohtelemaan asioita ihan hirveesti, tästä esimerkkinä viime viikon torstai... Olin sopinut näöntarkastuksen ja kun olin menossa sinne, yhtäkkiä muistinkin et mulla on muuta. No, menin näöntarkastukseen silti, ja sieltä sain kuulla ettei piilareita saa olla noin kahta tuntia ennen tarkastusta silmissä. Mulla siis oli sillon just piilarit silmissä ja sovittiin sitten toinen aika, jonka jälkeen menin hirveellä kiireellä sitten kuvataidekoululle. Kuvataidekoululla muistinkin, että mulla oiskin perjantaina teoriakoe sovittuna, samaan aikaan kun olisin menossa Heurekaan. Onneks sain sitten kaiken sovittua mut ärsyttää silti. :-D
 Heti kun oon päässyt edes jotenkin koulun alkuun, niin yritän postailla teille useemmin!

ps. Näin 53:n lukijan kunniaks ois kiva, jos pistäisitte kommentteihin jotain erityispostaus -ideoita, joita sitten pääsisin toteuttelemaan, kun 55 on täynnä! :-) //oon jo alkanut tekemään elämäni aakkoset -postausta!

12 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia taas kerran:--) Ja tee joku video! esim. my day, videot on aina parhaita:D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :-) ja yritän, oon vaan aika saamaton videoiden kanssa :--D

      Poista
  2. oii tykkään hirmusesti tästä ulkoasusta! ja muutenkin kun selailin sun blogia, niin kivalta vaikuttaa :)

    http://jonnannica.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. SINUT ON HAASTETTU !! Haaste löytyy blogistani !


    http://jennanihqblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on haasteita jo kolme tekeillä, joten katsotaan teenkö nyt vähään aikaan muita :--D mutta kiitos haasteesta! :-)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. no taidan postailla viimeistään viikonloppuna ;)

      Poista
  5. kiva postaus, osaat muokata kuvia upeesti!:)

    emma-makemyday.blogspot.fi

    VastaaPoista

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.