6.10.13

i bring the trouble

keskisormijäätynyhyttynenminäolenkakkeli kalansilmä1

Aattelin tulla ilmaisemaan tällä postauksella siitä, et oon vielä olemassa. Viime viikot on vaan kulunu ihan liiiiiian nopeesti. Voin vaan sanoo et mulla on taskussa mopo- ja traktorikortti, sain maailman vaikeimmasta äikän kirjaesitelmästä täyden kympin ja muutenkin jotenki tosi hyvä fiilis. Tekis mieli jopa kirjottaa jotain hirveen tekotaiteellista shittiä, mut ei mun aivokapasiteetti kuitenkaan riittäis siihen.
Kaikkialla on ollu ihan hirveen kylmää, hyttysetki jäätyy kiinni auton ikkunoihin!? nojoo onneks mua on piristäny viime päivien lämmin sää ja nyt mun kaa on tän koko yön valvonu ihan parhaat ihmiset.
Yritän sitten postailla huomenna tänään, kunhan pääsen majottautumaan äidille!

4 kommenttia:

  1. hienoja kuvia :)

    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. toi sormikuva on siisti ! ja tuo ''banneri'' on tajuttoman söpö!

    VastaaPoista
  3. Mukavia kuvia ja ihanan henkinen blogi sinulla! Itselläni vain pisti silmään, että teksti on leveämmällä kuin kuvat, mikä on mielestäni hiukan hupsun näköistä. Tekstin erilainen tasauskin voisi olla kokeilemisen arvoista, ja tehdä blogistasi vielä mahtavamman! :)

    http://aivopesu.blogspot.com

    VastaaPoista

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.