12.8.13

beachparty and other stuff

beachparty 012 beachparty 029

 Apua. Justhan tää odotettu kesäloma alkoi ja koulu loppui... tai ainakin musta tuntuu siltä. Tosiaan huomenna alkaa se odotettu ysiluokka. Muistan vieläkin, kun pikkuveli syntyi, niin ajattelin mielessäni kuinka iso oon ja oon menossa jo ysille sillon kun pikkuveli taas vasta ykköselle. Nyt tää kyseinen asia ei todellakaan tunnu niin kaukaiselta eikä varsinkaan niin mukavalta kun oon ajatellut.  Jotenkin pelottavaa olla koulun vanhimmasta päästä ja päättääkin myös esim. opiskelupaikasta sun muusta alle vuoden päästä. Toisaalta taas haluun tästä kaupungista pois, lähemmäs Helsingin lukioita ja muita juttuja! Mulla on liiankin ristiriitaisia ajatuksia päässä koulusta ja sen alkamisesta joten en aijo teitä pahemmin tällä asialla kiusata, vaan toivotan teille 40 lukijaa() hyvää koulunalkua! :-)

6 kommenttia:

  1. sun blogin banneri on tosi söpö :-)

    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. mihin aiot hakea peruskoulun jälkeen?

    VastaaPoista
  3. Haastoin sut mun blogissa! :) http://aadaloveisallyouneed.blogspot.fi/2013/08/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :-) teen tän haasteen sitten kun teen muutkin!

      Poista

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.