4.8.13

heinäkuu

Tää on siis ajastettu postaus, ja jos kaikki on mennyt hyvin, niin oon tällä hetkellä skotlannissa :-) Oon nähnyt tämmöisiä postauksia tosi monessa blogissa ja tykkään näistä ihan hirveästi! Ideana on siis kurkistaa puhelimen kuvat -kansioon viime kuulta! JA vaikka en ole suomessa, pääsen silti kattomaan kommentteja, joita te toivottavasti tulette lähettämään!
//edit: naurattaa jo etukäteen että kuinka ihana kuva pilkistää bloggerissa mun lukijoilla tästä postauksesta
1 ja 2 3,4,5 6,7,8 9,10,11 12,13,14,15 16,17 18,19
20,21

1&2 = synttäreiden viettoa Millan kanssa 
3,4&5 = Lahjan kanssa laatuaikaa illalla 
6 = mässäilyä 
7 = en oo esitellykkään meidän 'uutta' leivänpaahdinta! 
8 = lisää mässäilyä, nyt tosiaan Annin kanssa 
9 = lenkille lähdössä! 
10 = no words needed 
11 = syötiin kerran Annin kanssa herneitä keskellä prismaa 
12 = yritin saada mahdollisimman läheltä kukasta tarkan kuvan 
13 = valitettavasti taas sitä mässäilyä 
14&15 = ajoin kauniisti ojaan mönkijällä ja jalat oli tulessa vielä seuraavanakin päivänä koska nokkoset 
16 = fiilistelin mun just värjättyjä ja muotoiltuja kulmia... 
17 = ...sekä olin tosi swag 
18 = kävin syömässä buffassa pitkästä aikaa 
19 = sain maailman _hienoimman_ hammasharjan! ai että kuinka söpö on ja tietenkin plussaa tuo hammasharjan pohjassa oleva nappi, josta saa hammasharjan tärisemään 
20&21 = tänään (1.8) tungettiin Oona pissiseen lasten leikkikaluun sekä subwayruokailtiin Lahjan kanssa = 

4 kommenttia:

  1. Hahaha muistan sut aina tuollasena niinku oot tuossa kasissa :D
    Mietinki hetken että tuskin mei toni on tuota mönkkärii tuonne ojaan saanu, mutta onneks teksti selvinsi ;)
    ps. mulla on samanlainen hammasharja, mutta vaan Paavo Pesusieni versio..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia XD

      ps. musta tuntuu et haluisin sen

      Poista
    2. Ps. Et varmasti saa, se on mun aarre ja menee paavo alttarille

      Poista

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.