19.8.13

he said, if you dare, come a little closer

(c) fumi (c) fumi IMGP2682 IMGP26291112212
Käytiin pitkästä aikaa kuvailemassa porukalla (okei olin ainoo, jolla kamera oli mukana) ja sain fumin napsasemaan musta parit kuvat! 
Oon pahoillani et tää blogi on pitänyt hiljaiseloa, tää kouluarki sekä uudet asuinjärjestelyt on vieny kaiken ajan sekä kaikki voimat. Oon heränny puol kuudelta aamulla lenkille ja ihan kirjaimellisesti kaatunut sänkyyn viimeistään kymmeneltä joka päivä.
Viikonloppukin tuli ja meni, sekä tietenkin se kauan odotettu puistis! Puistis siis oli alppipuistossa järjestetty tapahtuma protulaisille ja ennen sitä meillä oli flashmob Kampin edessä. Protulaisia sekä protun kannattajia oli aivan äärettömästi ja muutenkin päivä oli tosi onnistunut, vaikka sato ja sää muutenkin reistaili koko ajan.. Oli ihana nähä kaikkia ihmisiä omalta protulta sekä muitakin protulaisia! Ei tässä sitten muuta kun miitin odottelemista... :-D


puistis 024 puistis 056

20 kommenttia:

  1. ihania kuvia! :)) mun mielestä jotenkin tylsä ulkoasu ja joku iso banneri ois kiva mut tapansa kullakin ja sit taas toisaalta tykkäänki tästä just tällasena kun ei oo niin massaa kun kaikki muut blogit :)sun tekstiä helppo lukea!

    http://im-gonna-live-my-life3286.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! mahtava kuulla et mun tekstiä on helppo lukea, sillä oon pyrkinyt just siihen ja mulla menee tekstiin eniten aikaa ku teen postausta! Kiitti mielipiteestä, pitäis tosiaan kattoo tota isompaa banneria vielä :-)

      Poista
  2. Aaaa toi eka kuva on aivan ihana! ♥

    VastaaPoista
  3. ulkoasu on ihana ja upeita kuvia!

    VastaaPoista
  4. Tosi ihania kuvia sulla täällä!:)

    VastaaPoista
  5. Tosi kivoja kuvia ja flashmob näyttää hauskalta! :D

    VastaaPoista
  6. Haastoin sut:) löytyy täältä http://sannaemmagrauh.blogspot.fi/2013/08/haaste.html

    VastaaPoista
  7. Ihana tän blogin nimi♥ Ja kivoja kuvia!:)

    VastaaPoista
  8. Tosi upeita kuvia sulla!:-)

    liveyourdream-emma.blogspot.com

    VastaaPoista

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.