14.8.12

piilolinssejä, sateenkaarihiuksia, lukkeja ja kukkia

piilolinssillä ja ilman






 Eli heippa! Tulin pari tuntia sitten kotiin ja ajattelin ruveta säätämään html-koodien kanssa, mutta ajattelin postata ensiks.. Tänään oli sitten mun ensimmäine koulupäivä kasiluokkalaisena :---) Oli ihana nähä pitkästä aikaa kavereita, joita ei oo kesän aikana ehtiny näkee. Koulua oli neljä tuntia - ja vietettiin se luokanvalvojan luokassa, puhuen (kuten arvata saattaa) kaiken maailman säännöistä, saatiin lukujärjestykset jne. Ite oon tosi ilonen koulun alusta, koska tykkään opiskella ja pääsee näkemään kavereitakin.. toisaalta taas ikuinen kesäloma houkuttaisi :-D. 
 Mää muuten värjäsin hiukset, niinkuin kuvista huomaa, sivu on tommonen sateenkaarenvärinen ja otsis tuli kirkkaan punaiseksi,. en postannu eilen, jotta mun hiukset säilyis yllätyksenä :--D Päätin kasn lisäillä vihdoinkin tota päivän asua, kun päivän asuja ei oo mun blogissa taaskaan vähään aikaan näkynyt. Toivottavasti siihen tulee muutos. Kesällä en viittinyt vain lisätä kun mulla oli kaks päivää samat vaatteet tai sit näytin kieltämättä ihan hirveeltä mun vaatteide osalta. Ai niin, oon ruvennu kans käyttämään kuukausipiilolinssejä, jotka on turkoosit, mut mun oma silmien väri on niin tumma, et mun silmien väri pikemminkin muuttuu ihan syvemmän tumman vihreeks, ja on muutenkin aika lähellä mun omaa väriä. Sit ku oon käyttäny nää ni tilaan jotkut, jotka muuttaa mun silmiä vähän sinisemmäks :-) Mut ei mulla muuta, älkää välittäkö näinä parina päivänä tässä blogissa esiintyvästä muuttuvasta ulkoasusta, yritän muokkailla tätä nyt parhaimpaan suuntaan:) Päivän jatkot!

8 kommenttia:

  1. vähä hienot hiukset ! mutmut miten osasit värjää ne tolleen ? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:-) Värjäys näyttää paljon vaikeemmalta ku on :-D Kaverin apu, oma kekseliäisyys ja youtubevideot kyllä teki hyvää :-)

      Poista
  2. Ihan sika hienot hiukset! harmi ku en pääse näkee niit livenä ://

    VastaaPoista
  3. Heii tosi kiva blogi!:)
    Käy tsekkaa mun ja liity jos tykkäät!:
    http://nookkulandia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Hei vähä tää uus ulkoasu on kiva! :D

    VastaaPoista

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.