31.8.12

vanhaa ja uutta tuttavuutta


kukka-aiheista2 131 kukkapainoitteista 161
kukka-aiheista2 133
kukka-aiheista2 110 

 Hyvää iltaa, tai mitenkä nyt kuuluu sanoa :-D Vihdoinkin  nappasin itteeni niskasta kiinni ja raahauduin tänne bloggerinkin puolelle.. Viime päiviin on kuulunut koulua, harrastuksia ja kavereita. Keskiviikkona aloitin myös  mun "työn". Tuttavat oli pyytäny mua pari päiväää aikasemmin vahti heidän tyttäriään, joka osottautu aika ihanaks hommaks, vanhin on neljä vuotias ja nuorin täytti yhen vuoden muutaman kuukauden sisällä. "työsuhde" kestää nyt ainakin jouluun saakka, katotaan sitten edemmäs.. Oli kyl tosi kivaa vahtii niitä, molemmat on semmossia tummahiuksisia enkeleitä :--)
 Viime viikonloppuna lomalta tulleet sukulaiset poikkesivat meille pariksi päiväksi. Serkku sai täällä ruokamyrkytyksen tai jonkun muun taudin, ja vuoronperään melkein kaikki sairastu oksennustautiin :--( Mut oli niitten vierailussa kivempiki puoli.. Nimittäin aivan ihana tuliainen! ;-)

kukkapainoitteista 071

Ite oon ihan rakastunu tohon koruun ja olisin vieläki.. mut kadotin sen :-/ okei, oon aika varma sen olinpaikasta, mutta kun vilkasin sinne nopeesti niin ei kyllä näkynyt, pitää kattoo seuraavan kerran tarkkaan, khihi.
 Oon päässyt testaamaan myös muutamia uusia vehkeitä Nikon D300 ässään, lisäsalamaa ja 70-300mm objektiviia :-) Kyseinen lisäsalama on "nikonin parhain lisäsalama"(ainakin iskän sanomisien mukaan) ja sen kyllä huomaakin, ei oo yhtään valittamista ei. Eikä kyllä objektiivistakaan ole mitään pahaa sanottavaa. Tietenkin ne saatuani oli pakko päästä testaamaan niitä ja tsädädäm pyysin Millan kuvailemaan. Mun kuvailukohteena oli pääasiassa kukat, mutta mahdutin sinne kyllä ainakin yhden ankka kuvan.. ja alussa vielä kuva mun aamiasesta ;--) Ei mulla muuta, hyvää yötä! Mä jatkan vielä Lahjan viihdyttämistä, ku se on meillä yötä, ja msuta tuntuu et se nukahtaa kohta pystyyn...


kukkapainoitteista 018 kukkapainoitteista 129 kukkapainoitteista 123 kukkapainoitteista 054
kukkapainoitteista 077
kukka-aiheista2 076
kukkapainoitteista 096
milla :--)
kukkapainoitteista 097
kukka-aiheista2 016
kukka-aiheista2 096
<3

3 kommenttia:

  1. Et varmaa pahastu, jos kopsaan ton kuvan itestäni? D:

    VastaaPoista
  2. tykkään täst sun yksinkertaiset bannerist, ja se on just kival fontil tehty. (muistan ku itekki käytin tuota fonttia vanhassa bannerissa:D) mun silmää ainakin mielyttäis että noi kuvat olis saman kokosii eikä noi pystykuvat olis noin kapeit noihi vaakakuviin verrattuna. syynä varmaan bloggerin kautta lataamat kuvat? kirjotat tosi kiinnostavasti - jatka samaa malliin :)

    VastaaPoista

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.