19.8.12

Tää on nyt nopee päivitys, koska mua nukuttaa niiin paljon ja iskä kokkas just jotain tosi hyvää, et pakko päästä syömään. Koko viikonloppu meni hirveen nopeesti: perjantaina olin Lahjan kaa, lauantaina Lahjan ja Millan kaa ja tääkin päivä vierähti Lahjan kaa. Hyvin Lahjatäytteinen viikonloppu siis :--D Kuvat Lahjasta on  viikon pari takaa - heitin sen väkisin kameran eteen, jotta ees joskus blogissa ois muuta kun kuvia itsestäni ja tietenkin että pääsee kuvaamaan ihmistä.. Pitäis kysellä enemmän, että kuka viiittis pompata mun kameran eteen :-D Mut ei mulla muuta, nauttikaa kuvista, mä meen mussuttaa ruokaa, vielä kun sitä on jäljellä :-D

LAHJA3
LAHJA10LAHJA1< kukka111 kuvaussessiota.. (Lahjan kaa) 092 nompparelleja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.