23.8.12


HAM BUR GER teiniepeilihjh kuolo
neew jacket
uusi kevät/syksytakki 69.95e 28e//Jim&Jill
 Heippa! Mun ei ollut tarkotus postata tänään, kun ei kunnon kuviakaan ole, mutta tuli niin tylsää, joten.. tässä lopputulos:D Eilen heräsin hirveessä kurkkukivussa, eikä mun annettu jäädä kotiin. Koulusta kotiin mentäessä alkoi hirveä kaatosade, pääkadulla kirjaimellisesti lainehti vesi, ja kaikki oli kuin yhtä jokea. Arvatkaa auttoko se krkkukivun paranemisessa? No ei. Illalla nousi kuumekin sitten kurkkukivun seuraksi. Tänään ei kuumetta sitten ollut, mutta on niin kipee olo, että päätin jäädä kotiin.
 Kun aamulla vein pikkuveljeni eskariin, otin sitten kameran mukaan ja kuvailin luontoa vähän samalla, kun kuvailu on nyt jäänyt vähän vähemmälle. Kaikista näpsityistä kuvista vain muutama oli käyttökelpoisia, ja koska oon niin hirveän salaperäinen, jätän joitakin kuvia seuraaviinkin postauksiin, jos niille tarve tuleekin. Mutta ei mulla muuta, oon vielä vähän aikaa koneella, ja sit meen varmana nukkumaan hetkeks. Iltapäivällä mulla on pianotunti,, joka taitaa jäädä pois kyydin puuttumisen vuoksi.. mut ei mulla muuta, heippa!

P.S. Täälläkin ois arvonta käynnissä, osallistukaa ihmeessä!

4 kommenttia:

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.