7.6.12

en oo täydellinen, mut et oo kulta säkään

 Lisäilin just kuvia mun koneelle pääasiassa eiliseltä, ja päätin nyt tulla postaamaan :-) Eilen oli siis keskiviikko, joka tarkoittaa mulle mainosten ja aamupostin jakokertaa. Selvisin yllättävän nopeasti äidin avulla :-D Jaon jälkeen Lahja ilmestyi meille, syötiin äidin valmistamaa maailman parasta kuivakakkua ja lakkasin Lahjalle kynnet liukuvärjäyksellä. Lahja lähti ja menin Annin ja sen veljen kanssa vaeltelemaan lähistöllä. Ei mulla muuta, voisin nyt lisäillä kuvia c:




 Tällä kertaa tulee vähemmän kuvia :-) Siinä vaihteeks kuvia musta, joista ensimmäisen Anni otti  ja toisen otti mun 6v. pikkuveli :-D Taidan mennä kohta Firosan ja Jeren kanssa tonne ulos, postailen sitten varmaan illalla tai huomenna aamulla :-D

3 kommenttia:

  1. pöllit multa kuvan, murrrrr :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  2. ainii toisen otin minä :D ei jere :DDDDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. anni, tarkoitin kyllä kuvia, missä esiinnyn YKSIN:D

      Poista

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.