13.6.12

kuvaoksennusta & sen semmosta





 Siinä taas vaihteeksi vähän kuvaoksennusta ittestäni..:-D Jotenkin oon vaan koko kesäloman alun tunkenu jokaiseen kuvaan. Niin kuin huomasitte, oli taas niitä päivän asuja, ensimmäinen eiliseltä ja toinen tältä päivältä. Mitäs te meinaatte, rupeen lisäämään noita päivän asuja tiheämmin vai jäädytänkö koko homman? :-D 
 Parin päivän puuhasteluihin ei oo liittynyt mitään erikoista, olin eilen Annin kanssa ja tänään mätäännnyin kotona kuuteen asti ja olin sen jälkeen Millan kanssa Millalla.
 Mulla ei oo mitään muuta lisättävää, ajattelin jossain vaiheessa mennä Helsinkiin ostamaan shokkivärejä, joilla tekisin sateenkaaren väreillä tuohon sivuun semmosseen suikaleen, hyvin vaikea selittää, mutta uskon että tulee kuvia kun niitten aika koittaa..:-D Ja ajattelin ennen sateenkaarisuikaletta värjätä vielä pään joko tummanruskeaksi tai mustaksi, kumpi ois parempi ja sopisi shokkivärien kanssa paremmin yhteen? 
 No, ei mulla muuta. Lisään nyt tänne parisen kuvaa ja meen sitten nukkumaan, nukahan muuten näppäimistön eteen  :-D






p.s. Uskokaa tai älkää, rääkkäsimme melkein 10 minuuttia Annin kanssa leppäkerttuparkaa hyvän kuvan saamiseen, ihme kun ei tehnyt itsemurhaa.... :-D

3 kommenttia:

  1. hohohohoo lisää vaa niit asukuvii ja tumman ruskeet hiukset shokki värin kaa :D

    VastaaPoista
  2. Mä kannatan edelleen niit mustii :D
    t. I guess You know who I am

    VastaaPoista

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.