28.6.12

 Onko joku niin tyhmä, että "murtautuu" perheen yhteiselle koneelle vaan ja yksinkertaisesti postaushalun takia? On, koska mä just tein niin :-D Mulla on ollut ihan hirvee puute kirjottaa tänne ja siispä etin tän koneen  ja tadaa, ai äm hiiiiieer. :-) Mä en jaksa luetella hirveesti mun tekemisiä, mut mainitsempa että kesä on ollut harvinaisen tylsä, monet on lähteny jonnekkin ja tänne jääneillä on muuta menoa :-D Oon vaan kattonu tv:tä, ja tiiän jo varmaan ulkoa kaikkien kanavien ohjelmiston :-D
 Onneksi oon sitten heinäkuun alussa lähdössä pois kummitädin luokse kainuuseen, ja jonka jälkeen vielä isovanhempien ja serkkujen  luo Venäjälle :-)
 Kuvailemiseen ei oo ollu hirveesti intoa, kun oon panostanu niin paljon lukemiseen :-D Äiti lupas, et ku oon lukenu 6 venäjänkielistä kirjaa niin saan Samsung Galaxy kolmosen :-) Mut ei mulla muuta, nauttikaahan pienestäkuvasaldosta!






4 kommenttia:

  1. sul on söpöt varpaat :DD siis oikeesti!!!!! :3

    VastaaPoista
  2. Sulla on ihana blogi ja kivoja kuvia :)
    Kurkkaa myös mun blogi:
    http://lifeinmyeyes-niina.blogspot.fi/

    VastaaPoista

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.