6.6.12

pysy peruslukemilla, niin kukaan ei huomaa

 Oon saanu viime päivinä vähän kaikkea uutta...
sealifestä äidiltä ´tuliaisiks´

43.95e

39.95e

2.90e

9.90 6.95e

3.90e

4e

 Tossa siis viime päivien uudet tuotteet joihin lukeutuu: avaimenperä, kaulakoru, bolero, kynsiviila, peitepuikko, meikkisieni ja musta kajaali :-) Noi kuvat ei todellakaan imartele tuotteita, ei varsinkaan tuota kaulakoruu, joten pistän sit siitä parempaa kuvaa joskus myöhemmin :-)

 Mun hiljaiselo on johtunut - yllätysyllätys - konekiellosta. Vähän raivostuttuani pikkuveljelle näytin todella anteliaasti keskisormea, josta Jere kertoi sitten vanhemmille ja tadaa- kahden päivän konekielto voimassa :-D Ehkä pidän sormeni kurissa toistaiseksi :-D
 Mulla ei oo ollut kameraa missään vaiheessa mukana, ja muistan että olin tossa pari päivää sitten Lahjalla yötä ja eilen olin vajaan tunnin Annin kanssa.  Kuvat ovat siis vähän vanhempia.







 Meen nyt lajittelemaan tän päivän postit :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.