18.6.12

tshitshi


 Siinä on mun parin tunnin tekemiset :-) Leopardimeikit meni vähän hutasten, muttei se varmaan haittaa. Niitten vieressä oleviin meikkeihin käytiin aivan liikaa aikaa, eikä kuvassa näy edes alaluomessa olevia merkkejä ja pisteitä, joisa innostuin vähän :-D
 Mulla tähän päivään on kuulunut siivoilua, televisiota, kavereita ja meikkaamista. Ei mulla muuta, löysin koneelta äsken taijanomaisesti kadonnet päivän asu - kuvat yhdeltä päivältä, joten huomiselle tai sitä seuraavalle päivälle on ainakin yksi kuva valmiina, mut ei mulla muuta, kömmin tästä sänkyyn, ja huomenna ois tiedossa sitten 2v. pikkupojan holhoomista :-) Öitä<3

2 kommenttia:

  1. sulla on tosi kiva blogi, ja oot niin nätti! oot aivan sairaan hyvä meikkaan ja kaikkee! :--)

    kävisitkö nopee kurkkaan mun blogin:

    http://jennakettunen.blogspot.fi/
    kiiitos! :--)

    VastaaPoista

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.