10.6.12

we are again

 Oijoi, mun piti postata sillon perjantaina, mut tää nyt vähän viivästy :-D Aina kun aijoin postata kamera oli jossain porukoilla mukana :D
 Kunnolla en viime päiviä muista, mutta oon ollu Firosan, Annin ja Empunkin kanssa jossakin väleissä. Hyvin muistuu mieleen vaan mun ja Empun kirppiselyt(perjantaina), jolloin ostin laukun, farkkutakin ja villapaidan :-)
 Eilen ei sitten ollut mikään erikoinen päivä, lähin mökille ja sieltä tultuani jaoin postit Millan avustuksella. Lisäilen nyt sitten kuvia, kun niitä vihdoinkin on :-D








  Tänään on sitten suunnitellu olevani Annin kanssa, pyöritään varmaan tässä lähistöllä, tai sitten vähän kauempana. Kameran akku latauksessa, joten kuvia on sitten tulossa :-)

 Ai niin, piti niistä kirppariostoksistakin lisätä kuvia, älkää välittäkö ihanasta webbilaadusta, kiitos :-)

 Hupsista, huomasin et mulla on melkein sama asento molemmissa kuvissa, mutta mitäs pidätte mun uusista rakkauspakkauksista? :-D Ajattelin lyhentää farkkutakkia ja muutenkin lisätä mustaa pitsiä johonkin kohtiin. Vanhemmat on kyllä selvästi sitä mieltä, ettei mun tarvitse tuota muokata, mutta mitäs te ootte mieltä? Ja lisään tähän vielä Annin blogista otetun kuvan missä esiintyy mun ruskeanpuoleinen laukku ja Annin liila laukku :-)

3 kommenttia:

  1. NINA !!!!!!!!!!!!
    rakastuin, love it love it !!
    toi 7 kuva, toi tyyli NIIIIN sopii sulle ! ihanannanaannanana <3(:

    VastaaPoista

kritiikkiä otetaan vastaan, muttei haukkumisena :-)
-älä sano mitä ajattelet, vaan ajattele mitä sanot.